X-tá mutácia vírusu! Kto tomu ešte verí, že je toto normálne???

2. marca 2021, slavdan999, Nezaradené

Dnes ráno som zachytila v jednom nemenovanom zdroji, že tu máme new-yorkskú mutácia koronavírusu. Neviem ako vy, ale týmto výrokom to pre mňa vyslovene zaklincovali. Dosť. Neuveriteľné obyčajnému smrteľníkovi, čo sa mu snažia predkladať na tanier. Touto infomáciou u mňa zničili akékoľvek vieru v prirodzenú originalitu vírusu.

https://www.aktuality.sk/clanok/869854/koronavirus-americky-imunolog-vyjadril-znepokojenie-nad-newyorskym-variantom/

Vie mi niekto vysvetliť, ako je možné, že vírus, ktorého stvorila príroda, zmutoval do 1,5 roka, ak mám tomu dať presnejšie dekórum času, x-týkrát?

Naozaj triezvo uvažujúcemu človeku rozum zastane už len pri pomyslení, že vírus, ktorého stvorila matka Zem, je vlastne variabilný ako umelá inteligencia.

Nezabudli však pripomenúť, že samozrejme sú na mieste obavy, že už pripravené a existujúce vakcíny nebudú účinné proti tejto variete vírusu.

Strach, panika, dezinformácie, mašinéria bludov a neuveriteľných historiek eskalovali už do ozajstného fiaska novinárskych výtvorov.

Už len uveriť, že vírus bude múdrejší ako celá príroda a vlastne ju aj ľudstvo položí na kolená.